19 października 2010

ParanormalBooks.pl ogłosiło konkurs na opowiadanie w tematyce paranormal/ubran fantasy. Naszła mnie ochota wysłania im skróconej wersji Diabelskiego Trylu, ale szkoda byłoby mi tą powieść zmarnować w jakimś małym internetowym konkursiku. Dlatego myślę nad stworzeniem nowej historii. Mam czas do 6 grudnia. Dwadzieścia do pięćdziesięciu stron. Jak dla mnie opowiadanie jednowątkowe, niezbyt rozbudowane. Walnę sporo dynamicznych opisów, jakąś retrospekcję i wybuchowy finał. Skoro to konkurs, trzeba zaszaleć. Będzie oceniała publiczność, więc i tekst będzie pod publiczność. Nie lubię tego robić, ale tym razem nagrody są fajne ;) Tylko o czym by tu napisać? Niby moje ulubione gatunki, niby czasu dużo, ale ciężko wymyślić coś oryginalnego. Tym bardziej, że na rynku można znaleźć pełno książek o wampirach, wilkołakach i tym podobnych, a jakoś o ufo czy innych obcych nie uśmiecha mi się pisać...