21 listopada 2010

Kolejna moja koleżanka przeszła na jaśniejszą stronę mocy. Jest szczęśliwa i ja też jestem, jak tak jej słucham. Cieszę się, że w końcu jej także się udało! Po prostu ją kocham za sposób w jaki wyraża swoje emocje ;d I mam kolejny dowód na to, że jestem jasnowidzem.

Marta Szy. 20:30:26
taki on fajny? :D
XXX 20:31:19
tak tak tak tak
Marta Szy. 20:31:23
pocalowal cie?
moze ty jego? ;d
XXX 20:31:51
i tak i tak :D ale kurde ja go chce

A ja...? Cóż, ja mam problem. Wygląda na to, że nie przeniosę się do Legni co najmniej do świąt. Co gorsza, ataki na moją osobę nasilają się. Ostatnio zostałam oskarżona o złodziejstwo. Pozostawię to bez komentarza.
Coś ostatnio mało piszę. Na blogu, na kartkach... Diabelski Tryl mnie wkurwia. Muszę zrobić sobie przerwę po tym jak straciłam połowę pracy. Perspektywa pisania tego wszystkiego od początku załamuje mnie. To także bez reszty komentarza, bo musiałabym cenzorować co drugie słowo.
Lubię Lukasa. Bardzo cieszę się, że przyjeżdża, ale nie sądziłam, że mógłby mi tak bardzo skomplikować życie swoim przyjazdem. Są takie dni kiedy kompletnie nic się nie dzieje i takie, kiedy dziać chce się zbyt wiele. I masz... decyduj się. Z tymi facetami to zawsze problemy...

Ogólnie jest gut z niewielką dozą komplikacji, których mój móżdżek nie potrafi poukładać.